Google

יום ראשון, 10 בפברואר 2013

איך עושים כסף באינטרנט עם רשת שותפים בחו"ל


אם אתם רוצים לעשות כסף באינטרנט עם רשת שותפים, בשיווק מוצרים בשיטת שותפים, אתם צריכים לקבל החלטה האם אתם רוצים להצטרף לרשת שותפים בחו"ל או לרשת שותפים ישראלית.
היתרונות של רשת שותפים ישראלית, היא שכנראה לא תהיה לכם בעיה להתקבל אליה, האישור יהיה מידי ואתם יכולים להתחיל לפרסם מוצרים ולשווק מוצרי שותפים בקלות ולהרוויח עמלות על מכירות כבר ממחר בבוקר.
יתרונות נוספים נוגעים לאופן התשלום ברשתות שותפים ישראליות, שמותאמות יותר למשווק הישראלי.
היתרונות של שיווק מוצרים ברשת שותפים בחו"ל, הוא מגוון המוצרים הרחב והאפשרות לשווק מוצרים לקהל עצום – למעשה לכל קהלי היעד שלכם ברחבי העולם. גם אם התחרות רבה יותר, הרי שהזירה גדולה בהרבה, ותמיד תוכלו למצוא נישה שאתם יכולים להתברג בה ולעקוף את המתחרים שלכם, כך שבזירה גדולה יותר, יש הרבה יותר מקום לכולם.
כדי לעשות כסף באינטרנט עם רשת שותפים בחו"ל, תצטרכו קודם כל לסנן את רשתות השותפים השונות ולהחליט עם איזו רשת עיקרית ברצונכם לעבוד כדי להתחיל לעשות כסף.
עליכם לסנן רשתות שותפים לפחות לפי הפרמטרים הבאים: שיטת התשלום, אופן התשלום, תנאי התשלום, האם הרשת מקבלת שותפים ישראלים, האם תשלומים נשלחים לישראל ללא בעיה, בצ'ק, העברה בנקאית או באמצעות פייפל.
האם רשת השותפים מציעה תמיכה רחבת היקף למשווקים השותפים שלה. בדקו זאת עוד לפני ההרשמה, שאלו שאלה או שלחו שאלה לשירות הלקוחות או למנהל השותפים (אפילייאט מנג'ר) וחכו לתשובה. בדקו את מהירות התגובה ואת איכות הסיוע שאתם מקבלים. אם התעלמו מכם לחלוטין, מה הסיכוי שיחזרו אליכם אם אי פעם תהיה לכם בעיה ממשית בתור שותפים פעילים?
בדקו אילו מוצרים הרשת הזו מציעה לשיווק, כמה קל או קשה לשווק אותם, האם מדובר במותגים ידועים, מה גובה העמלות על כל מכירה, מהם תנאי השיווק והפרסום של המוצרים, אילו שיטות פרסום הרשת מאשרת לכם לשימוש ועוד.
בדקו מה קורה במצב של חוסר פעילות, בדקו שאינכם צריכים לשלם שום דבר על מנת להצטרף לרשת השותפים! הצטרפות לרשת שותפים היא חינם! רשת שותפים שמציעה לכם לשלם כסף כדי להצטרף אליה – מוטב להתרחק ממנה.
ערכו בדיקות מקיפות באינטרנט, במנועי החיפוש, ברשתות חברתיות, בפורומים מקצועיים לשיווק באינטרנט ולשיטת שותפים: האם הרשת הזו מקובלת, ידועה, מוכחת, שולחת כסף, כמה משווקים פעילים יש לה, כמה מוצרים היא מציעה לשיווק וכדומה.
לאחר שבחרתם רשת שותפים, הירשמו, קבלו לינק מיוחד המזהה אתכם כמפנים של המכירה, והתחילו לשווק. שימו לב לאמצעים הכשרים לשיווק מוצרי שותפים, אל תשלחו ספאם משום סוג ואל תעברו על שום חוק. שחקו משחק הוגן כדי לא להיפסל. 

אין תגובות: