Google

יום חמישי, 14 בפברואר 2013

איך עושים כסף באינטרנט בלי אתר


השאלה הראשונה שאני רוצה לשאול בהקשר הזה הוא: למה בלי אתר? כן, יש אנשים שעושים כסף באינטרנט בלי אתר, והאמת היא שזה בהחלט אפשרי. אתם יכולים להרוויח כסף באינטרנט מעבודה, ממכירות, מפרסומות, מכל דבר שהוא, אפילו ממילוי סקרים, בלי אתר אינטרנט. איך עושים כסף באינטרנט בלי אתר? די בקלות. יש מספיק אנשים שעושים כסף באינטרנט בסכומים קטנים, כהכנסה קטנה וחביבה, או עושים סכומי כסף גדולים באינטרנט וזו הכנסתם העיקרית.
השאלה הראשונה שלי היא, למה בדיוק אתם צריכים דווקא לעשות כסף בלי אתר? כאשר היום בניית אתר הפכה להיות הדבר הכי קל בעולם, עם מערכות ניהול תוכן אוטומטיות, כל אחד יכול לפתוח אתר כמו שהוא יכול לנהל קובץ וורד, זו פחות או יותר אותה מומחיות. עם מערכות ניהול תוכן פתוחות כמו וורדפרס, בלוגים ואתרים חינמיים לפתיחת אתרים, זו ממש לא תורה מסיני.
אבל אם אתם מתעקשים, ישנן מספיק דרכים גם להרוויח כסף באינטרנט ללא אתר אינטרנט, ובהמשך ,אם תגלו שאתם רוצים להתרחב ולהשקיע יותר מזמנכם בפעילות זו, תוכל לבנות אתר בנושא:
1.     מילוי סקרים בתשלום. אפשר למלא סקרים, הנשלחים אליכם במייל או בהרשמה לאתר הסקרים, ולקבל סכום כסף קטן על כל סקר שאתם ממלאים.
2.     עושים כסף באינטרנט באמצעות פייסבוק: אתם יכולים לשווק, לפרסם ולהפנות אנשים דרך דפי פייסבוק עסקיים, ללא צורך בפתיחת אתר.
3.     אם יש לכם דף פייסבוק עסקי, אתם יכולים להפנות ממנו אנשים לניוזלטר שלכם, שבו תוכלו להפנות לרכישות או לשיווק מוצרי האפילייאטס שלכם, ללא אתר.
4.     ניתן לשווק חלק ממוצרי האפילייאטס באינטרנט, ללא אתר אינטרנט, על ידי שימוש באתר האינטרנט של בעל המוצר. כלומר, אתם יכולים לקחת חלק בשיווק תכנית שותפים, ולעשות כסף באינטרנט ללא אתר משלכם.
5.     מכירות באיביי: המון אנשים עושים כסף באינטרנט באמצעות מכירות באתר של איביי, אתם יכולים לפתוח שם חשבון או אפילו חנות מבלי שיהיה לכם אתר אינטרנט מחוץ לאיביי, ולהרוויח כסף ממכירות של מוצרים.  קראו עוד על איך עושים כסף באינטרנט. לאחרונה: איך עושים כסף באינטרנט עם רשת שותפים בחו"ל

אין תגובות: